8 september 2010

Bloggfunderingar o fjantig bild

Man känner sig som en tönt när man står under ett träd och tar bilder på sig själv. Men jag behövde en bild idag och kände när jag var i underbara Lilljansskogen att platsen var perfekt för lite softa profilbilder och sånt.
Jag var på en hudkonslutation på Akademikliniken för ett ev jobb jag ska göra senare i höst och strosade långsamt långsamt genom den här vackra skogen. Överallt var det folk; studenter, pappor med barnvagnar, cyklister, orienterande pensionärer....hela skogen sjöd av energi och liv.
Jag har härliga minnen från den här skogen; här har jag själv haft orientering och skolgympa (gick på Östra Reaaaal) pirrande förbjuden gröngräshångel och förra året var jag faktiskt där och tränade Army Fitness!
Den här skogen mitt i stan har en speciell plats i mitt hjärta.
Nåväl, tänkte också skriva om min frustration att aldrig hinna skriva ordentligt här på bloggen, känner mig inte riktigt nöjd med bara bilder och några få ord- vill skriva och uttrycka mig mer...dela med mig mer av mina tankar och funderingar. Men vette fan, kanske är det bättre att hålla sig kort just här?
ingen aning.
Men jag är överhopad just nu med jobb, de här veckorna, sen kommer det bli tomt igen. Så jag jobbar undan och försöker samtidigt att komma på nya idéer att skriva om. Och så är jag så sjukt trött just nu. Utmattad. Min nackvärk tar mycket energi och tiden bara forsar förbi . Jag hinner ingenting!! Känns som jag bara smälter bort av bara all fart.
Nu ska jag sova. Sova är det bästa som finns just nu.

Inga kommentarer: