7 november 2008

Pendeltåg, spikmatta och pizza

Hemma igen. Efter fem timmar på mässan och två timmar på olika tåg.
Jag.
Är.
Slut.
Men mest i huvudet.
Och det är pendlandet som är värst. HUR ORKAR FOLK TRÄNGAS DAG UT OCH DAG IN? Jag mår illa av en enda tur!
Vänjer man sig till slut med pendlandet. Får man nån slags pendlarmage? Jag hoppas det.

Mässan var riktigt bra. Testade både klassisk massage och spikmatta, som jag förövrigt fick med mig hem för att testa i lugn och ro.
Jag fällde ner Mr T på den det första jag gjorde när jag kom in i huset.
Han är så smärtkänslig den lille stackaren, men låg lydigt kvar i flera minuter!
Jag har mild PMS. Det betyder mild form av pizza. Från Lidl.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo man vänjer sig vid att resa med pendeltåg och trängas. Man lär sig vilka tider man ska undvika och vilka vagnar man inte ska välja. Själv tycker jag man får mer "egen" tid att bara sitta och dagdrömma eller läsa en bok. När hinner man det annars hemma??? Jag hinner vakna innan jag kommer till jobbet och jag hinner varva ner innan jag kommer till fritids för att hämta hem barn.