7 mars 2009

Sista chansen

Inga piloter i Globen. Det är fan SKANDAL!
Jag RASAR!

Caroline af Ugglas låt blir bara bättre och bättre. den berör mig otroligt mycket! Jag är jätteglad för att hon gick vidare. Jag ska skicka ett grattismejl!

Men Madonna-wannabeen Sofia, eller vad hette hon? Hemska häxan i bodyn! Varför varför VARFÖR? Piloterna skulle det ju vara!!!

Överlag tror jag inte på discodunkande låtar, som Alcazar och Lili och Susie. Inge fel på låtarna men soundet slår inte. Då tror jag Ugglas har större chanser österöver.

Men vem är jag att döma.
Bara en trött förortsmorsa på vitt vin.
Natti.

3 kommentarer:

Sus sa...

Sofias låt är den bästa i hela tävlingen.
Ju.
Men Alcazar vinner.
Och Ugllas är den som sliter tag i en.

Så tycker jag.

Anonym sa...

Fy fan.. Jävla internationella juryn.. De kan ju fan inte rösta.. Amy hade jag velat se...

Anonym sa...

Håller med dig Anne, jag hade också velat se piloterna i Globen.
Men jag tror att Ugllas låt kan gå längre än vad piloterna hade gjort om dom nu fått komma till Globen.