27 april 2009

Gravidmage


Jag skriver ett gravidjobb just nu och blev efter en intervju så inspirerad...
Här ser ni min Vincentmage i vecka 35. Tre veckor innan han snittades ut.
När jag hade mina gravidmagar ville jag inte bli fotad (med Veera har jag nog tre bilder allt som allt) nu idag ångrar jag mig mycket. Jag hade velat ha bild från varje vecka, särskilt Vinniemagen som blev så himla stor!
Jag är sugen igen, eller inte, eller jo, eller inte, eller jo, eller inte...
Hur mega skulle en tredje mage bli?

5 kommentarer:

HomeRiver sa...

Det ser både härligt och jobbigt ut... Såg att du också blivit utmanad av Ecolocobloggen. Nu har jag lagt ut mitt inlägg i Unisexutmaningen. Välkommen att läsa hur jag tänker.

Anonym sa...

Shit vilken stor mage! Jag ångrar också att jag inte har fler magbilder från mina graviditeter.

Jag har en kompis som väntar sitt fjärde barn. Hennes barn är 6, 5 och 2,5 år. Själv har hon 8 syskon så 4 barn är inte så många för henne. Jag önskar att jag kunde få lite av hennes energi. Hon har dessutom ingen diskmaskin. Bara det.

Hannis sa...

Jag längtar efter bäbis jättemycket :) Vore såå mysigt! Men här blir det inga barn gjorda...suck.. dessutom får det väl vänta i några år, då jag vill bli färdig med mina studier först.

Camillas lockar sa...

Åndrar också att jag inte plåtade mer. Tog väl bilder i sex olika veckor. Hade varit mer om bara pappan gillade magen... men men... Jag testar en andra (och gärna tredje) mage - om du kör en tredje! Hehe...

Sara sa...

För mig blev det stoooor, stöööööre och till slut stöööörst :D Jag var i vecka 20 när folk envisades med att fråga om jag inte skulle ha vilken dag som helst. När jag förklarade att jag hade halva tiden kvar undrade de hur många jag hade i magen.

Klart du ska ha en till!