12 april 2009

Jag som mormor, muhahaa!

Dilemma of the day:

Min granne är lika gammal som jag.
Och hon blir mormor snart!
Jag får inte ihop det. Fattar inte. FATTAR INTE!
Det var en timme sen jag fick den här informationen och jag kan inte smälta den. Tänker en stund på mig själv som mormor och skrattar hysteriskt. Nej, det är nåt som inte stämmer!
Sånt här kan fascinera mig sjukt mycket, det blir som lim i skallen - kan inte släppa det!
Hon är mormor! Kan jag bjuda hem en mormor på en sup?

Det är sånt här som får mig ner på mattan igen. Och jag inser liksom min ålder. Att jag inte är så jävla ung som jag inbillar mig. Jag tror oftast att jag stannade vid 27.
Nä fy fan, mormor! HAHAHAAA!

1 kommentar:

Görel sa...

Min mormor blev mormor vid 38 när vi föddes... Japp, vi som i tvillingar födda av den 17-åriga dottern.
Kanske därför jag börjar känna att jag nog är för gammal för fler egna barn...