9 september 2009

En varning till er

Min nya telefon är en hel terminskurs att lära sig. Jag håller på och lallar med den som en 100- årig dam som fått sin första mobiltelefon. Jag ringer folk hit och dit och bara flåsar i luren.

Det här är en varning till er alla som finns i min telefonbok! Risken är rätt överhängande att jag ringer er, utan att säga nånting, kanske svär jag lite eller så är det bara biip biiiipp. Bara så ni vet.

I morse försov vi oss eftersom jag ställt in ett tyst larm, inte medvetet förstås, men siffrorna är små och fingrarana så stora och hala! Nu försöker jag förstå hur i helvete man ställer in ett HÖGT larm men ett TYST knappljud. Den ekvationen är knivigare än ni kan ana. För man måste ställa in alla ljud för olika saker separat. Inte en volym för alla inte. Nä.

1 kommentar:

Amanda sa...

Hahaha
(tack för dagens fniss - fick en fin bild i huvudet där)