13 september 2009

Jag vill ha mer hår!

Nu är jag så sjukt sugen på löshår! Löshår i massor! Riktigt jävla headbangerhår!
Jag vill inte ha kort och mesigt kärringhår längre. Jag vill vara rockgudinnan själv!
Var gör jag det här säkrast, har ni koll?
Vad ska jag ha för färg, dörockersvart eller?
Maj gaad det kommer kosta! Hoppas jag kan göra nåt reportage på det här.
Typ "Hjälp, min frisör knäckte mitt självförtroende-löshåret får mig att vilja gå upp på mornarna."
Tvåbarnsmamma svåra förlust. Idag helt återställd.

Nåt sånt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du får köra med löshår på kammar, fråga bloggbrudarna Kissie, paow & dessie eller vad dom heter hur man gör.
Lycka till.

P.S
Jag tycker du ser helt ok ut i håret. D.S

Anonym sa...

jag har tappat löshårs-suget efter att ha sett lite för många tonårsbrudar med clip-ons och kammar... har man tunnt hår så syns ju tränsen rätt bra. :-S