26 februari 2010

Anna Anka på Grand Hotel

Jag träffade Anna Anka i hennes svit på Grand Hotel.

Jag fick 45 minuter. Och hade en stirrande tjej från tv 3 som höll i tidtagaruret bredvid.

Anna startade innan jag ens knäppt på bandspelaren, sen tror jag hon drog in luft två gånger under passet!

Det är så komiskt att träffa folk som man sett många gånger på teve och i tidningar, det känns som man känner personen ifråga.

Så var det när jag kom in hos Anna idag. Jag kvävde en stor lust att omfamna henne och lyfta upp den lilla skatan i luften.

Hon är ju förtjusande och mycket varmare än hon verkar i media.

Hon ser yngre ut i verkligheten.

Hon är charmig.

Och så har hon misslyckats med det bruna pudret. Jag såg två fläckar i hennes panna. Halleluja, en krackelerande yta!

Men det var för kort tid.

Jag hade velat ha en timme till.

Hon sa att jag skulle komma till henne en månad och då minsann skulle jag tappa kilon.

Herregud, vi är lika långa men det skiljer nästan 30 paket mjölk mellan oss!!!!!!

Jag åker!

3 kommentarer:

Jonas Hållén sa...

Sorry, kan inte se något charmigt med den kvinnan. Jag tycker inte illa om henne, snarare synd om henne. Hennes människosyn och hennes tvångsmässiga beteende (det hänger ihop) är beklämmande. Du är en mycket friskare och sundare person än henne.

Ms Spider sa...

Men är inte ni ungefär samma ålder också? Hon ser 10 år äldre ut. Du ser friskare och sundare ut.
Jag kan inte uttala mig om henne för övrigt, har inte sett något med henne utan bara sett löpen.

Görel sa...

Du är MYCKET snyggare än Anna! Mycket, mycket snyggare!!
Om jag var lagd åt det hållet skulle jag helst hångla med dej.
Puss!