26 februari 2010

Underbar kväll

Jag känner mig så hundra procent lycklig och harmonisk just nu.
Vi hämtade sushi, smågodis och hyrde "Vi hade i alla fall tur med vädret, igen".
Och så tog vi varsitt barn i famnen och tittade på filmen och gosade och kramades. Vinnie slocknade efter fem minuter men Veera tittade färdigt på filmen.
Det är så sällan vi hittar en film som alla kan titta på. Oftast när det är rena barnfilmer så har jag jättesvårt att sitta kvar i soffan, utan drar mig till datorn hela tiden.
Jag är glad att vi alla satt kvar ikväll, det kändes viktigt. Jag var så nöjd med att lyckas vara här och nu och njuta av det.
Och jag tittade på mina gudomliga barn och tänkte att jag är lyckligast i världen!
(lite stros på stan, intervjun med ankan och lite shopping gjord sitt också;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskar såna där dagar då stegen är lätta och inget som drar i en!

Lyllos er! :-)

// Jenny