24 augusti 2010

Gäsp o hej! vilken lyckad kväll!


Jag var ju på lite galej igår kväll. Skugge o c/o anordnade ett event för den nya tidningen Yourlife, som finns i butik nu. Det var riktigt bra. På scen fanns Carina Nunstedt som är grundaren till tidningen, Carina Berg och Daniel Breitholtz, Louise Boije af Gennäs (fel stavning helt säkert..förlåt mig)

 mfl

Sen fanns det ju vitt vin i mängder, därav mitt tillstånd idag, till vänster. Jag hade en sån där gasen i botten-feeling igår, slurp slurp sa det i glasen och i tom mage till råga på allt. Så jag var lite rund om fötterna...jag kom hem tidigt vid nio nånting, men somnade inte förrän runt halv fyra i morse!!!! Det var nåt med vinet helt klart. det var inget bra vin för min kropp...Men kvällen var suveränt trevlig och jag bytte en del visitkort;)





















Så här galet pigg är jag verkligen inte idag, gäspar mest.
Men yourlife är en riktigt, riktigt bra tidning! Jag hoppas få skriva för dem i framtiden!
Tack Linda Skugge för en mycket lyckad tillställning.
Och sorry för det här ruttna svamliga inlägget..
Jag SKA inte skriva långt, det är inte min grej...blablalbaaa
NU ska jag jobba. Har massor att göra!!!

Inga kommentarer: