19 september 2010

Jag har tråkigttråkigttråkigttråkigt!!!

Åh herregud vilken tråkig dag! Jag gäspar och släpar mig fram, tvingade mig själv till en promenad med hyperventilering vid hästhagarna. matade en häst och småpratade lite, tittade mot solen för att bomba ögonen med B-vitamin, men inget hjälpte
Dricker koffein och koffeinfritt kaffe om vartannat, inget hjälper. Jag somnar nu stående här framför datorn.
Jag har så svårt för att dega hemma!!! Vi var hemma nästan hela dagen igår också och det var trevligt men inte två  dagar i rad!!!
Jag har redan röstat så det nöjet kan jag inte ta till heller. Återstår träning. Om en timme ska jag träna onda trasiga knän med att dra snöre åt alla håll med benet, sen ska jag träna spinning och förhoppningsvis blir jag lite gladare och piggare...men knappast va.

Inga kommentarer: