11 oktober 2010

Återhämtning och värk

Kocken Alex Nilson, som jag träffade över ett par latte i morse, hamnar nog på topplistans första plats över de mest intressanta personerna jag har träffat. Vilken spännande kille! Och snygg är han som man ramlar av stolen!
Lång och ståtlig. Högljudd och med stora gester, artig och världsvan...och otroligt härligt OSVENSK. Svenskarnas favoritord när den är i positiv bemärkelse, haha!
Ni får läsa intervjun, nästa år, skulle jag tro...eftersom året snart är slut.

Nu har jag två sjuka barn hemma. Veera har varit hemma hela dagen med nackont och värk i kroppen, sen ringde de från dagis och sa att Vincent hade feber.
Så båda har legat som trasdockor under filtar i soffan och glott på teve.
Nu värker det i min kropp också....av barnvirus eller av morgonens omtumlande möte...
kramkram

Inga kommentarer: