13 oktober 2010

Pressvisningar

Började dagen med en pressfrukost hos SACHAJUAN som lanserar sin overnight hairrepair, en hårmask som man kan ha i håret på natten. Anledningen till att jag gick på den här frukosten är att jag för en tid sen gick in på Åhléns City och frågade efter nånting som skulle få min 7 åriga att stå ut med hårborstningen (hon hade tovar och knutar och sånt jävla fågelbobarr) utan att gråta och hata. Vad som helst, det får kosta vad som helst bara det löser upp tovar. Och då tog de fram en flaska av SACHAJUANS balsamspray. Och sen dess har Veera själv tagit hand om håret; hon sprejar och borstar och tovarna försvinner som genom magi!!! TIPS till alla med tovskallar!

Sen har jag gått till fem olika PR-byråer och kollat på kläder, hudvårdsprodukter och inredning. Och ätit god frukost, lunch, tagit ett par glas underbar rödvin, VINTIPS: Zero 8,  Klosterhov från Tyskland!!!! Ljuvligt gott och så blev man så glad och sprallig;))
HÄR kommer man kunna beställa vinet!

Fick fina goodiebags på alla ställen; strumpor, smycken, sjalar, blus, hårprodukter, underställ mm mm mm
ÄLSKAR!
Nu är fötterna möra efter allt promenerande i stan. En stor mugg kaffe på det!

2 kommentarer:

mia sa...

Något för min dotter

Anne sa...

Testa! Det är magiskt!