20 januari 2011

Hemma från mässan

Fyra timmar orkade jag traska på Formex- såg inte ens hälften. Det är så ofattbart stort och man blir helt snurrig av alla intryck, alla färger, pryttlar, ljus, dofter, smaker, människor...allt bara virvlar i ögonen till slut.
Det mesta såg ut som sist men det fanns lite nya gobitar.
Jag tror ALLA utställare hade en mer eller mindre gigantisk godisskål så min frukost och lunch har bestått av tomma söta hemska kolhydrater och noll mat!
Nu skulle jag gärna sätta tänderna i en stor bit oxfilé, bara för att balansera upp det hela!
Ikväll ska vi gå på Maria Montazamis releasefest, hon gör ju numera väskor också! Och senare kommer även en manskollektion. Förövrigt var det mest folk kring hennes stånd på mässan; tänk vad teve gör med folk, tänkte jag och trängdes jag med med min fåniga lilla kamera. Maria var precis så söt, rolig och lååång som i teve!
Nu ska jag smälta dagen över en kopp kaffe, surfa lite, och vänta på att barnen kommer hem. Mormor rycker in och hämtar idag så jag kan vila fötterna;)
Bilder från kvällen kommer imorgon.

Inga kommentarer: