19 oktober 2008

Jag och Timo Räisänen


Jag träffade popsångaren Timo i Göteborg i somras. Vi åt kikärtsgryta i hans minimalistiskt inredda lya mitt i stan.
Han hade en konstig katt med ett stort huvud, ja den såg ut som en sån där littlest pet, lite bratz-mongo liksom...

Hur som helst. När jag visade den här bilden för min mamma utbrast hon:
"Åh, den där killen ska du ta. Ni passar ju skitbra ihop. Men kolla på er!"

Ta killen? Bara så där. Min mamma är så härligt optimistis ibland. Så där GO-GO liksom!
Näe.Inte ska jag ta Timo inte.
Han ser ju ut som den där Austin Powers!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Och att du redan "har" MrT var inget hon reflekterade över...?

Underbar kommentar från en mamma!!

// Jenny

Hudterapeut sa...

Ta...men trodde du hade en sorts man...eller ni kanske har ett sk fritt förhållande..haha ?

Anne sa...

Vi är ganska fria av oss, ja.
Inte så att vi knullar åt höger o vänster.
Nja, bara åt höger då. För min del.