5 november 2008

Om shoppingen

Hahaa, kolla på bilden på shoppingkassarna.
Det märks att jag blivit kärring.
Och att ungarna alltid får den minsta påsen.

Det blev lite mer än planerat; Gina Tricot är dock en grej till en plåtning och kommer att återlämnas, jag går inte runt i Gina Tricot.

Och tjejerna i butiken, runt 13 år eller nåt:
Öh, vadå tidning, vadå media,öh vadå låna kläder?
Ööh, vadå presskontakt? Ööh, vadå huvudkontor?
Öööh.

Fy vad jag lider när jag möter såna där ufon i klädesbutik!
Åk hem och slicka klubba för fan! Och lär er nånting!

Nåja, tillbaka till ämnet.
Nej, kassarna innehåller inga spännande saker, inte alls. En kappa, några tröjor, lite pyssel, lite kläder till Mr T- ja faktiskt! Jag handlar alltid hans kläder, två gånger per år.
Och nu ska han och jag göra ett jobb ihop där vi blir fotade, så då måste jag rusta upp vraket lite.

Det blev långt det här. over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inget spännande!?

Jag vill seeeeee.....

// Jenny

Anonym sa...

Får man se en bild sen på det upprustade vraket???