20 april 2011

På Spa

Igår testade jag spat Raison D`Etre på Grand Hotel. Där satt jag och myste i min privata svit...

o så beställde jag Room Service som kom med utsökt pasta med nån parmesanskum och grillade marinerade tomater, ett glas rött och smör som guld från Himmelriket...jag såg mig om efter övevakningskameror innan jag slickade tallriken

Här är min privata bastu i sviten. Den provade jag dock aldrig...jag var för upphetsad över jacuzzin....

och för upptagen med att fota mig själv....Åh gud hoppas de INTE hade kameror på rummet!!!

sen satt jag och tittade på kungahuset. och tänkte, fan, så här skulle jag lätt kunna bo för evigt. Vinner jag hundra miljoner så kommer jag flytta in på Grand Hotel, lätt!

dessa använde min hudterapeut, skrubbade min kropp, smörjde in den med nåt ljuvligt med pepparmynt och dill och annat smarrigt...


o här inne hade jag min egna ångdusch med massor av galna finesser, som vårregn lätt, ösregn, sidoregn och annat viktigt. Men då kunde jag inte sluta tänka på alla människor som inte har nåt vatten, och stängde av kranarna ordentligt
När jag druckit den sista droppen av det, så klart, delikata vinet så vinkade jag hejdå till min svit. Och hoppades, satan, vad jag hoppades, att vi snart skulle ses igen!
En lite bättre dag på jobbet, helt klart.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad härligt det ser ut!Vill också...
Någon aning om pris? Tänkte bara hur många år man måste spara för att kunna fara dit med sambon... :)
/mickis

Anne sa...

inte såå farligt
1400 för behandling på 75 min
1200 kr per timme för sviten;))

mia sa...

1200 kr per timme! Herre jvl

www.sundlivsstil.se sa...

Hejsan, kunde inte svara dig på facebook då jag är tillfälligt spärrad där så jag svarar här, du ville intervjua mig och det går bra såklart!
Maila mig på tord@sundlivsstil.se så får du mitt numer!
Må så gott!
Tord Sand c",)
www.sundlivsstil.se

Unknown sa...

Hi