1 oktober 2009

The Look


FÄÄÄÄRDIIII!
Räcker det så här eller ska jag bli ljusare?

21 kommentarer:

m sa...

det är skitsnygggt! var har du klippt dig? Söker en bra frisör i v-tuna med ljus och lykta....

Dagmara sa...

Jätte snygtt, du får absolut inte göra det ljusare det är bra som det är!!!

Linda Unnhem sa...

Superfint!!

Anonym sa...

Satan i gatan vad snygg du blev, ja det hör inte till vanligheten att jag svär...
Men nu var jag bara tvungen till det :D
Perfekt som det är, gör det inte ljusare.
Trevlig helg!
/Mia

Anette sa...

Otroligt snyggt! Verkligen!
Har sett den där frisyern förut och jag gillar den skarpt.

M-L sa...

Du ser verkligen kanon ut!!
Inte ljusare, det är perfekt!
/M-L

Anonym sa...

Så snyggt! Rätt färg i mitt tycke.

/mickis

Anonym sa...

Håller med alla andra - skitsnygg både klippning & färg! :)

Anne sa...

Maria på Salong Madeleine! Duktig och underbar som person!

Marie sa...

Shit så snyggt!

Anonym sa...

Skitsnyggt!!!!!Inte ljusare.
anette i sumpan

Anne sa...

Tack alla ni!
jag ska känna efter lite i några dagar nu...

Anonym sa...

Fint!
MEN jag tycker (tvärtemot alla andra) att du gott kan göra det liite ljusare. Inga blekta slingor eller så alltså, bara ljusa upp det något.

Själva klippet ser perfa ut!

// Jenny

Suzan sa...

shit vad snyggt!!

Amanda sa...

Å så sött!
(sa den korthåriga helt opartiskt...)

Hanna sa...

Snyggt!! :) Det är fint som det är, men jag tycker också att det skulle vara fint om det var liiite ljusare. Men du ska ha det du trivs bäst i! Färgen är snygg!

Anonym sa...

Neeeeej, inte ljusare....'
eller är det bara för att jag är så van att se dig mörk som jag tycker så.
/Mia

Anne sa...

Jag ÄLSKAR erat engagemang!!!
Fullkomligt ÄLSKAR!!!

Nina sa...

F*n va snyggt!
Vilken tur MrT har, som har en sån vacker sambo!

Anonym sa...

Eller hur! Han ska vara väldigt glad ;))
/Mia

Madlar sa...

Sååååå vill jag ha mitt hår!