6 april 2011

Sjuk

Nu är det min tur att vara sjuk. I natt hade jag faktiskt feber, för första gången på tre år tror jag, hela 39,6 grader!!!
Jag har väl fått lillemans virus och nu får man bara hoppas det inte sätter sig på lungorna på mig med! Självklart ser jag mig själv i respirator redan, var annars;))
Så här ligger jag i sängen och ser på Australia, en film jag helt missat trots att jag älskar Nicole Kidman.
Datorn är så het att den snart antänder hela sängen. Det blir ju en intressant vändning i så fall.
Och så är jag hungrig, trots att jag ätit halva natten. Se jag blir aldrig så sjuk att jag inte kan äta.
Får nog be mamma komma med lite tröstmat.
Kram

5 kommentarer:

mia sa...

Krya på dig!
Kramar

Anonym sa...

Usch, hemskt med så hög feber!
Krya på dig!
/mickis

Amanda sa...

krya på dig Anne!

(Lite gött ändå att det 'bryter ut', finns ju inget värre än att känna sig helt kass men ändå inte ha feber, no? När kommer ni till London förresten? Kommer ni hit? Ska jag baaaka nåt?)

Anette sa...

Krya på dig! Jobbigt med så hög feber... då är man inte käck precis!

Anne sa...

tack fina ni
nu har jag fått medicin så snart vänder det!