19 november 2008

Om bloggen

Nu har det snart gått två månader sen jag startade den här bloggen.
Nu vill jag förstås ha lite feedback från er.
Jag skulle vilja veta vilka som är nya läsare, dvs ni som inte har följt min blogg på föräldar och barn.

Vad tycker ni om bloggen?
Vad är bra vad är dåligt, vad vill ni ha mer av? (här får man inte svara att tävlingarna är bäst och man får inte vilja ha fler tävlingar;))

Ni som följt hit från Föräldrar och barn: Är den här bloggen bättre eller sämre?
Varför?

Jag vill veta, så sätt igång!

16 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hängde med från den gamla bloggen och tycker den här är bättre!

Därför att det är mycket enklare att kommentera här plus att jag gillar den här looken(eller vad det nu heter) bättre!

Något jag tycker kan förbättras är dina svar på de kommentarer du får... :-) Svar på kommentarer ger fler kommentarer (gammalt blogg-djungel ordspråk).

// Jenny

Linda sa...

Följt med ifrån den gamla.. Gillar denna bättre.. Utforminingen & så vidare

Anonym sa...

Alltså, jag menar inte VAD du skriver i dina kommentarer utan att du svarar på för få kommentarer.

// Jenny igen

Bloggfröken sa...

Hej! Har oxå hängt med från den gamla bloggen.Tycker den här är bättre. Lite mer avslappnad kanske. Ännu mer uppriktig lixom.
Kul att du lägger in så mycket bilder, känns helt ocensurerat.

... sa...

Håller med Jenny fullständigt. En sak som jag också gillar att detta är DIN blogg...inte föräldrar och barns typ.
Jag hängde med från den andra bloggen för jag tycker du skriver på ett roligt och rakt sätt. Det är så skönt och befriande att läsa om att andras tillvaro kan vara precis lika fucked-up som ens egen.
Men som sagt, jag håller med Jenny, svara på kommenmtarerna, för en dialog med dina läsare och besök gärna våra bloggar också och blanda dig i diskussionerna på andra sidor. Det drar också besökare till din egen blogg.
Kraaaaamen från Trellehåla

Anonym sa...

Har också följt med från den gamla. Mycket finare design på den här bloggen + att man inte behöver krånglet med att kommentera som på den andra. Helt enkelt super!

Anne sa...

Ja, ni har rätt. Jag svarar för dåligt på kommentarer ibland.
Det är för att jag inte hinner med allt;) haha, ni har väl läst hur svårt jag har med att hinna med allt!
Men jag ska bättra på mig.
Kimmi: Samma svar där, att jag inte kommenterar så mycket på andra bloggar- hinner inte. Ofta har jag inte tid att läsa de långa inläggen.
Skriv kort, alla ni som skriver låååångt;)

Anonym sa...

Jag trivs också bättre här - enklare att kommentera, snyggare design och ett friare format. :)

Håller med anonyma Jenny ;) om att man gärna vill ha svar på kommentarer, och då menar jag inte att du ska gå in i allas bloggar & svara där; utan kanske lyfta upp frågan i ett eget inlägg på din blogg & svara där eftersom man inte ofta tar sig tid att gå tillbaka till bloggar & läser svar i gamla inlägg utan håller sig till att läsa det som skramlar till i feed'en... :)

Bilder livar alltid upp en blogg också, men det är du redan ganska duktig på! ;)

Anonym sa...

Jag gillar att du är så generös med dig själv, med upp och ner och livet som flyger.
Mer röra och skitiga barn och ett vanligt hus med en familj som faktiskt verkar älska varandra.
Läser mycket hellre din blogg än andras som strävar mot perfektion.

Utseendemässigt så saknar jag att kunna läsa kommentarerna utan att gå in och klicka på dem, men det är väl så blogger fungerar. Helt ok.

Anonym sa...

Du måste svara på kommentarer. Alla.

Anonym sa...

Jag har hängt med sedan den gamla o denna är mkt bättre. Ärligare, naknare o egen personlighet.

Madde (maddepladder) sa...

Jag följde med från föräldrar och barn och jag tycker denna är bättre! Har svårt att sätta fingret på varför dock...

Anonym sa...

Din blogg är bäst!
Du bjuder på dig själv och din familj på ett helt underbart sätt.
Och man får många goda skratt.
Tycker denna blogg är mycket bättre än din förra. Fast det kanske inte är direkt rättvist av mig att säga det. Då jag inte hann läsa den förra så länge innan du bytte.
Men om jag nu absolut måste säga något negativt om bloggen såååå...fler kommentarer tillbaka skadar inte.
Ha en underbar dag!
Kram

Anonym sa...

Jag är en "ny" läsare, känner igen mig i mycket av det du skriver.
Tycker bloggen är bra!!!
Linda

Anne sa...

Hm, ni andra nya då?
Varför ger ni er inte till känna?

yllet sa...

Hellö!
Jag är ny här, var nog in någon gång på f&b bloggen men den kändes så rörig med allt runt omkring så jag gick nog aldrig in igen. Nu hänger jag här nästan dagligen och kollar läget i Haavistoland!
Jag gillar sättet du skriver på, att det känns så rakt och opolerat.
Jag ogillar inte något direkt. För få tävlingar? Muahahahah. ;)