28 maj 2009

Korvskinn

Nåt annat bilringsställ som testat såna här
Funderar på att åla mig in...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Oh ja! Iallafall till fest! :) Fast köp en billigare på Lindex eller Haléns, funkar lika bra!

Madlar sa...

Kolla överskriften "kläder som ingen annan har". Så sant, så sant.....Blir bara mer deppig när man ska ut ur plagget o fläsket tycks välla över alla kanter.

Anonym sa...

Bilringställ..hihihi, du är rolig du. Nä va fula, har aldrig provat och hoppas att jag någonsin slipper dra på mig något dyligt.
/Mia

Anne sa...

Oh Mia din skit! du med din getingmidja och tvättbrädemage!!!
Nej, du är så snygg som du är!

Anonym sa...

Tack Anne, men tvättbrädemage det var att ta i, i överkant hahahaha...men jag kan ju önska att jag hade en.
/Mia

Linda sa...

Jepp, de kan rädda mången outfit! testa dig fram, men passa dig för sorten som slutar mitt på magen så att bilringen bara kläms upp, istället för att jämnas ut.