6 november 2008

Som den jägare han är

En jägare ända ut i fingerspetsarna!
Jägarsvinet har alltså skjutit Carolin i ryggen, för att vara riktigt säker på att hon var död. Och sen då? Skulle han hänga henne som en trofé i sin jägarhydda? Vad hände, blev han skitnödig mitt i allt?
Och nu pallar han inte titta på sitt verk, utan blundar. Och bölar. Och skär sig. Och vill hänga sig.
Jävla fega jävel.
Förlåt mina svordomar, ni som är känsliga.
Men jag är också jävligt känslig, för sån här grym sjuk meningslös jävla- vaddå? Kan inte ens hitta ord! Om jag var kristen skulle jag utbrista: Må han brinna i helvetet!
Men jag gör inte det.
Det dör man alldeles för snabbt av.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fy fan. I ett sånt här fall måste man få svära.

Först var det en olycka och sen var han tvungen att skjuta henne i ryggen "så han var säker på att hon var död"!

Jävligt rationellt beteende. Fega lilla människa.

// Jenny

Anonym sa...

Jaha...så han sköt henne.
Har inte följt med hela vägen.
Ja jag blir ju inte precis förvånad att det var så det låg till.
Misstänkte direkt att han mördat henne.
Hans bortförklaringar var ju hur genomskinliga som helst!