27 december 2008

Selma

Jag kollar aldrig på teve. Men nånting drog mig till Selma i Sängkammaren igår. Kanske var det just det snaskiga (som aldrig blev snaskigt) med att hon föredrog kvinnor som lockade. För nåt annat än trevande kring och runt sängen blev det aldrig.
"Jävla fettätare", fnäste Mr T som inte ville se Nils Holgersons skapare slafsa mus.
Men det är inget sånt, väser jag tillbaka.
Men, varför kollar du då? undrade han.

Ja, varför?
Kanske för att Ola är med. Ola på franska är ju kul. Eller inte. Men alla ni som vet att jag polat med Ola Rapace förstår nog varför. Sen älskar jag Italien och Sicilien är fantastiskt.
En nostalgitripp på 60 minuter var helt okej. Trots det uteblivna "fettkäkandet".

4 kommentarer:

Hudterapeut sa...

Jag kollade med. Tyckte om den men väntade såklart på lite snuskscener..men tyvärr.
Polat med Ola...hur är han då...lite kan du väl säga...typ bra eller anus ?
Kram

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
... sa...

Då missade man inget genom att skippa Selma då ;-)

Anne sa...

Olas anus hann jag aldrig se, det här är forntiden vi snackar om...
vi gick i samma klass mellan och högstadiet och var ihop i nån omgång..;)))

idag är han lite mer utagerande som person har jag förstått. Då var han en söt kille med bra betyg, trodde vi.