12 januari 2009

Hemma hos Caroline af Ugglas




Det blev en lång dag som jag hängde hemma hos Caroline och Heinz. Anlände runt 10 och först var det smink och plåtning. Sen var det knäckemacka med anjovis, som jag rotade fram medan de andra jobbade på utan nån som helst tanke på lunch!!! jag frågade Carolin hur i helvete hon kan hålla sig så där smal och snygg jämt. För att jag är så nervös och på, jag är aldrig still, svarade hon och svalde en femtusende näve med nötter. (hon käkade nötter hela tiden!)
Sen gjorde jag intervjun.
Vilket fint par! Vilket fint hus! Det var helt makalöst att flanera runt i det här häftiga huset som var ett stort men litet hus, som Heinz uttryckte det. Det var inte jättestort men otroligt mysigt och välplanerat. Och så hade de en liten gullunge där och en cool dobermann som stack sin långa nos lite här och var.
Det var kul att få komma ut på fältet o jobba lite och inte bara sitta och glo vid datorn! Caroline inspirerade så mycket att jag tänkte åka och sjunga med i hennes alla kan sjunga kör.
Sen när vi kom hem tog vi våra påsar och åkte till simhallen.
Ungarna ballade ur helt och trodde de skulle få fika och snask, hahaaa
men det blev bara fil och müsli hemma.

4 kommentarer:

Bubbel i vardagen sa...

Du har fått en utmärkelse på min blogg. Detta för att jag tycker att din blogg är helt underbar! Jag förstår att du säkert får miljoner såna här men jag vill ändå ge dig en!

Prusiluskan knepar och knåpar sa...

Nu blev jag lite nyfiken, kommer det nån artikel Caroline och isf vilken tidning?
Sjunger redan i kören och kan ju bara säga att det är galet kul!!

Anonym sa...

Fan vilken cool kåk!

Anonym sa...

Instämmer inte med Kimmi,
Gud vilket fult hus säger jag...inte min smak precis.
Men smaken är som tur baken...