7 april 2011

Update

Vad tycker ni om de nya färgerna på bloggen?
Jag tröttnade på allt det oranga, nu blir det blått och hoppfullt. Som våren!
Idag fick jag antibiotika så nu ska det väl vända snart; hade höög sänka och inga tvivel enligt läkaren.
Känns genast lite lite bättre;)
Imorse vaknade jag med 39,8 graders feber, tog en Ipren och så en timme senare funderade jag på om jag skulle bygga om altanen. Alltså Ipren är läskgit, jag går från dödssjuk till en ekorre på speed så snabbt!
Kan ju inte vara bra om kroppen behöver vila...
Nu har jag hyrt två filmer, Main St och Paranormal Activity 2 så jag gosar ner mig under dunen igen. Ajöss

2 kommentarer:

mia sa...

Väldigt finskt, å det passar ju dig bra :D Blått som havet, det gillar jag.
Usch vad har du åkt på för bacill. Den vill inte jag ha.

Anne sa...

MÖRDARbakterie kanske...

Ja visst är det fint med blått....