19 mars 2009

Utmaning


Utmaning från Bissen

Vad har du i din handväska?
Den här väskan hade jag på resan igår och den innehåller:
Parasiten- en fantastiskt bra bok av Fredrik Ljung
almanacka
Voltarenkräm för onda nacken
plånbok
1 äpple
1 par handskar
En ung Jane Austen, film som följde med ameliatidningen
tågbiljetter
torkservetter till glasögonen
Alvedon Forte, 4 st
bläckpenna
Salt från salta godisar
Ganska osexig väska, va?
Skickar utmaningen vidare till alla som vill vara med.
Skicka en länk så vi alla kan kolla!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Du menade väl Ninnibeth =)
I min hadväska finns bara en bläckpenna, nicotin-sugtabletter o en hårsnodd *nyrensad*

Men hur får du plats med allt???!!! =)

Anne sa...

Nämen sorry! ska försöka ändra länken...
Hahaa, du skulle sett väskan när jag var på jobb i Trollhättan. Jag har träningsvärk i armarna!
Den höll på att spricka och allting bara ramlade ur varje gång jag skulle leta efter nåt.
Varför har man aldrig en lagom stor väska? ett av livets stora mysterium???