2 maj 2011

Joseph and the amazing technicolor dreamcoat


Igår tog jag med mig Veera till Oscarskyrkan och såg musikalen "Joseph". Den var helt SANSLÖST BRA. Vilken energi, vilka röster, vilket drag! Det svängde så Jesus började dingla på sitt kors! Huvudrollen gjordes av helt suveräna Bruno Mitsogiannis. Jag har inte sett honom förut men jag hoppas få göra det igen. Han sjöng så vackert att jag nästan fällde en tår i famnen. Den spelas bara den här veckan så gå och se för sjutton!!! Efteråt blev vi bjudna på mingel, men vi var för hungriga för att orka stå och äta små snittar så vi smet därifrån åt på Donken (absolut inte för att jag ville det, men vad gör man inte för di små?) Vi hade en underbar kväll Veera och jag. Och jag är ju ett sedan barnsben musikalfreak och har själv sjungit många musikallåtar genom åren. LOVE. 


2 kommentarer:

mia sa...

Ja musical är ju alltid kul att se...men denna vecka finns ingen tid över :(

Anne sa...

bokade just Thriller i London...
ska bli så jäkla spännande att se!