1 juni 2009

Olycksdagen

De ringde från dagis, just när jag kommit hem efter att ha lämnat barnen.
Veera hade ramlat ner från nåt staket och slagit i munnen i backen.
Så jag åkte upp och tog henne till tandläkaren som tog röntgenbilder. Allt såg bra ut nu, men det är ju så med tänder att det kan bli nåt problem längre fram efter en skada så det är lika bra att få det dokumenterat och så ska försäkringsbolaget kontaktas.
Tandläkaren passade på att dra ut Veeras jättelösa framtand också när vi ändå var där.
Så lagom till lunch kan jag sätta mig ner och jobba lite, sen är det min tur i iefermiddag att gå till sjukgymnaste med min jävla nackspärr jag fick imorse.
För att jag gjorde det idiotiska misstaget att stretcha nacken och räcka en vällingflaska till Vincent samtidigt! Sånt ska man inte göra med stel datornacke, obs obs!
Så. Nu ska jag se om jag får nåt jobb gjort idag.

Inga kommentarer: