28 augusti 2009

Min italienlook


Ja herregud! Här ser ni mig i löshår på en pianobar i Roma. Så här gick jag omkring och fick mängder med ragg! Svårt att tro just i skrivande stund måste tilläggas.
Förresten fick jag napp från en italienare idag. Obs, ingen älskare utan en kompis. Min allra första bekant när vi anlände till Roma med ryggsäckarna fulla med skrynkliga halvmögliga kläder och utan att kunna ett ord italienska. Den här killen, Christiano, tog sig an oss och visade oss staden, både med bil och motorcykel. De hade jävligt kul åt mig och min väninna där vi satt i baksätet på bilen och drack vin ur en flaska i papperspåse. De kunde inte förstå det här med att dricka innan man går ut! Hahaaa!!!
Det här löshåret gjorde nån tjej jag träffade, det är fastsytt i en lång fläta som hon snirklade runt hela skallen på mig. Jag kände mig väldigt läcker där jag slängde fram med lockarna.
Härliga minnen. Som alltid när jag tänker på Italien stockar det sig i halsen.

2 kommentarer:

Nina sa...

lite boy george över det hela ....

Anne sa...

Ja, och det funkade ju utmärkt då de flesta italianos tycks vara bisexuella;))