30 december 2009

Kul shopping

Varför minnr man ej sin dammsugarpåse?
Samma sak varje gång!

8 kommentarer:

Anette sa...

Hade precis samma problem som du tills jag hittade dammsugarpasar.nu
Enkelt att beställa och dammsugarpåsarna kommer redan efter 1-2 dagar! Skitbra helt enkelt!

Anne sa...

vi har ett problem; vi köper nu dammsugare sisådär var 12e månad....

Suzan sa...

Beställer också mina på nätet =)

Grabbarna bus är: sa...

Detta är oslagbart!!!! http://www.dammsugarpasar.nu/

OBS.. glöm ej fakturan som sitter på paketet... ;)

Anonym sa...

Varför byter ni dammsugare så ofta?

Och jag kör också med dammsugarpasar.se.

Anne sa...

jag slår sönder dammsugare när jag har PMS...
Eller så suger vi in för mycket gips och annat skit

Sus sa...

Det finns en liten lapp på förpackningen som man ska riva bort och lägga i plånkan. Husmorstips liksom..

Anne sa...

Om den här dammsugaren klarar av köksrenoveringen till slutet så ska jag börja prenumerera på dammpåsar. Just det!