1 januari 2010

Funderar på det gångna året, lite

Kikar runt på bloggar och möter en hel del nyårskrönikor, texter om året som gick, analyser, funderingar...och så känner jag pressen att jag kanske också skulle skriva nåt...
Men jag kommer inte på nånting att skriva! Mitt 2009 var ett lång jämn lunk. Inga speciella ups eller downs, inga omvälvande händelser alls. Ingen klättring på nån karrärstege, inga nya äventyr...eller smarta upptäckter...
Jag ska kanske köra en best of Anne Haavisto, goa bitar ur bloggen..
vi får se. Just nu är det bara tomt när jag försöker fundera ut nåt clever.
Kanske jag kör ett bildcollage av året som gick.

Den här dagen har i alla fall varit svettig,
Körde 60 minuter spinning, 30 minuter core och 20 minuter stång och hantellyft.
Veera och Mr T är uttvingade till pulkabacken. Vincent grät så hjärtskärande när jag försökte tvinga iväg honom så jag gav upp. Nu sitter vi här och gnuggar röv i soffan.
Älskar inte alla barn snö och snölekar? Det trodde jag...
Tänkte jobba lite nu under eftermiddagen, som frilans kan man sällan luta sig tillbaka. Måste jaga nya uppslag och spännande människor att intervjua.
Glöm inte att era idéer är ovärderliga och jag sparar alla!

Gott Nytt År från oss fyra till er alla som tittar in här på bloggen!

2 kommentarer:

Malou sa...

Första tio på 2000-talet kan man ju också köra..

Anne sa...

ja, jag tänkte faktiskt på det, för då har det ju hänt lite mer;))