1 april 2010

repris nr 2


Min arga look- före botox!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Mmm, det är skillnad! Men höll det bara två månader? Har hört att det håller upp till 6 månader.

Fan va sugen jag blev på att fixa min argrynka nu!

// Jenny

Anne sa...

Nu är det ju liiite fusk här, för jag gjorde ett annat ingrepp först där själva rynkan, den djuuuupa dalen, klipptes bort med hjälp av wire scalp.
Rekommenderas starkt om man har en djup rynka som sjunkit ner under många år.

Anne sa...

På mig försvann nästan hälften inom två månader...
men jag går hellre o tar en halv dos ofta än hel dos sällan.

Anonym sa...

Wire scalp alltså? Shit, det låter ju skitläskigt!
Jag ska läsa på lite mer så får vi se hur det blir.

Tack för input!

// Jenny

Anne sa...

Inte alls läskigt, klart på några minuter!