30 juli 2010

Djur i bur, gottigott och så upp med äggledarna

Och så fick jag försenad födelsedagstårta från Fazer! Lemonpassion cheescake nånting

På väg över bron till Korkeasaari Djurpark.
Gulligast var de här konstiga typerna som bara gned sig mot varandra
Konstigast ställning. Min faster sa att den var död. Trots att den pickade i gräset.
Mest starquality. Han fick lunch precis när vi kom. Höjdpunkten var när han gick fram och tillbaka och viftade med blodiga köttbiten. Sen när han lessnade på våra töntiga nunor spatserade han teatraliskt in i grottan igen.Tack o adjö
Jag har hoppat trampolin. Fan det gäller att kniiiipa.---


Sen har vi ätit körsbär.
Alltså jag förstår mig inte på det här nya fotoredigeringsskiten här på blogger. Helt värdelöst! jag fattar inte hur jag ska lägga bilderna en efter en i vänsterkant och lägga till text normalt. Allt slänger sig hur som helst på sidan. Vad gör jag för fel????

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni ser ut att ha det alldeles underbaaart! Hälsa släkten! puss o kram syrran.