30 augusti 2010

Gym o sim tappar sin strålglans

Äsch då vad trist! Barnpassningen med roliga bollhavet, klätternäten och rutchkanorna är historia. Nu har Gym o Sim i Vallentuna fixat ett toalettstort rum med en teveapparat, en soffa och en lekmatta på golvet; dit ska vi försöka locka våra ungar när vi ska träna och inte har barnvakt!!!
Vincent kämpade tappert och började inte gråta men fy vad trist det var att lämna honom ensam med en tjej i ett nästan tomt rum. Han ville ju bada bland bollarna, som han sett fram emot så länge!
De säger att de i stället satsar på längre öppettider, varav över hälften av tiden är obemannad. Då kan de barn som kan klara sig själva, under vårat ansvar, sitta och rita på ett papper eller titta på en film när mamma eller pappa tränar! Tjohoo!
Funderar starkt på att säga upp mitt årskort, det har bara blivit sämre och sämre där hela tiden.
Barnpassningen har ju varit en av deras sell-sell-sell argument. Jag tror det här nerköpet är det första steget till att barnpassningen dras in helt. Tyvärr.
Och då tror inte jag att jag kommer att fortsätta där.
Nu lever de på gamla meriter och har inte ens intresset att förnya sig och bjuda på några nya träningsalternativ. Dåligt!

3 kommentarer:

mamma my sa...

Men fy vad dåligt!!! Har precis mailat dem, aldrig att jag skulle lämna min son i ett obemannat lekrum. Jag skulle gärna betala en avgift bara jag visste att han har det bra och är trygg! Buuu, gym&sim!

mia sa...

Vad synd. Ja det där lär dom ju tappa kunder på garanterat.

Unknown sa...

Klantskallar!