3 augusti 2010

Tungt

Trist dag. Vincent och jag åkte till ett shoppingcenter för att döda lite tid. Trist det med. Sen åt vi köttpiroger med stekt ägg. Veera leker med bratz med kusinen, ser dem knappt. Själv sitter jag nu i soffan och läser Liza Marklund. Vinnie skriker DUMSNUT och trashar för tjejerna så mycket han hinner innan han får stryk och man hör DUUUNK av en knytnäve i ryggen. Jag orkar inte bry mig. Är helt apatisk idag. Tänker på Nelly och tittar på bilder på henne. Gråter. Min fuckin laptop har kraschat så jag har inte tillgång till några bilder. Nu är det tredje gången den pajar och nu ska jag fan ha en ny. Tankade över alla Helsingforsbilder igårkväll (dumidioten som litar på en pissig laptop) och har inte en bild i kameran nu. Mina sista bilder på Nelly finns där också, som jag tog innan vi åkte hit. Imorgonkväll ska vi åka hem. Det känns bra, börjar tröttna på att vara här också. Just nu känns allting så jävla tungt och trist. Skulle behöva semester nu, ensam.

Inga kommentarer: