3 september 2010

Höstvibbar


Det var så kalt på fönsterbrädan så jag köpte ett par krukor och växter på IKEA idag. Visst blev det fint?
Det rostiga A:et kommer från www.countrybymail.se
Kolla vilka fina saker de har där! Ville beställa ett V men de var hopplöst slutsålda(
Jag blir så pyntig när hösten börjar, både vad gäller kläder och smycken men även inredning. Ingen annan tid på året blir jag så shoppinggalen som den här!!! Jag vill ha nåt hela tiden! Samtidigt säljer jag iväg grejer på tradera och det känns som en fin balans, haha;))) (inbilla sig får man ju..)
Nu ska jag städa köket så det blir skinande rent. Har även ett renlighetsbehov dessa dagar, orkar inte med att det är skitigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjusigt!

Va säljer du på Tradera? Är sugen på att testa å sälja där, men det verkar krångligt. Är det det? Kan du inte skriva ihop en "Tradera for dummies"? :)

Trevlig helg!

// Jenny

Anne sa...

Det ska jag göra, tack för tipset Jenny...

Jag säljer kläder oftast men även hudvård, smycken, presentkort mm som bara blivit liggande här hemma
det är inte alls krångligt! Bara kul, när man går plus minus noll för att man själv får shopa också;))