16 oktober 2010

Kids Court i Kista Galleria

Idag har vi varit i Kista Galleria hela dagen, på ett event på Kids Court.
Först var det frukost och sen pratade Katerina Janouch och Ann Söderlund om sina böcker och sen spelade Michael Rickfors några barnvisor...hm förstod inte riktigt vad han gjorde där men barnen tyckte om gitarrklinket. Sen fick man en gratis klippning på salonge Rinse men mina barn vägrade så vi gav biljetten till nån annan. Men jag lyckades övertala dem att ta en gruppbild hos barnfotografen där, se ovan.
Sen avslutades allt med gratis bio och "Som hund och katt". Trist film men söta hundar (och vi bestämde lite löst att vi ska ha en schäfer nästa gång;)
Och efter sockerchock efter sockershock så åt vi lunch på Levinskys, nja, helt okej, bättre än Donken intill.
Jag är mycket stolt också att ha strosat genom BR Skitsaker , utan att köpa en endaste penal. Det ni! 7 åringen ger inga besvär, hon vill inte ha nånting, Värre är det med 4 åringen som vill ha allt, men får inget. HAHAA! Jag babblade entusiastiskt om jultomten och önskelistan vi ska skriva nåndag och då kanske man får en del av plastskiten som man önskar sig, tror man....

Tack Linda Skugge och Skugge c/o för ett tjusigt event, som vi alla är nöjda med! Goodiebagsen var också riktigt bra! (fast välling- och grötpaketen gav jag bort till en mer behövande på sex månader nånting.)
Det var den dagen. Fem timmar i Kista Galleria. Nicenice.

Inga kommentarer: