21 oktober 2010

Tekniska fel

Jag kan inte blogga från min stationära som jag sitter och jobbar vid, därför blir det lite klent bloggande numera.
Jag kan heller inte använda minneskortet i kameran, då det plötsligt står Spärrat kort! Vad fan är det hur får man det ospärrat? Står inte ett skit i manualen för kameran, nån som vet?
Och det kommer mer: Det minneskort jag KAN använda går inte att läsa av i den stationära datorn,
det är ett jävla springande nu från en dator till en annan och ändå får jag inget att funka
PLUS att den nya kameran jag fick i somras är på service. den tar fem bilder och sen är batterierna slut. inte helt normalt va?
Så jag har tekniska fel här kan jag lova

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kanske har kommit åt den lilla vita pluppen på sidan av minneskortet till kameran? Det finns ju en spärr som ska förhindra att man raderar kortet, precis som disketterna hade skrivskydd, om du kommer ihåg?

Anne sa...

Ni ser vilken teknisk idiot jag är.
Tack Ninnibeth, nu funkar kortet igen!