21 oktober 2010

Kleerup är en riktig känsloväckare

Det blåser ofta kring Kleerup när han tar sig ut i rampljuset.
Nu var han visst "inte i form" i Tv-4as intervju igår.
Morgontrött säger han själv.

Och precis som när jag träffade honom för mama och folk (mest trötta mammor) rasade för att han gick upp kl 12 på dagarna och undrade bestört vart barnet var, och ladiladiladidaa.

Det är nåt visst med den mannen. Han väcker känslor. Både avsky och kåthet. Han är bara sån.
Ja, han pratar släpigt. Ja, han jobbar sena nätter och sover länge på dagarna än sen?
Många är de som jobbar nätter och sover hela dagarna (jag har själv levt med två såna de senaste femton åren)
men ingen hatar dem nattjobbarna!

Nåväl, jag har väl inget att säga om det egentligen. Förutom att jag aldrig lär mig att fatta folk som faktiskt slänger sig på telefoner och ringer till ett Tevehus och är upprörda.(för det är ju ändå inte så att de sänder porrfilm i Bolibompastudion...)
Att de har tid, de som ringer o rasar!
Vilka är de, som har så mycket tid?

Inga kommentarer: