15 november 2010

Bildkavalkad från RAK och DUBAI- enjoy!

Rummet på Hilton Beach Resort and Spa, Ras Al Khaimah

Stranden och hotellet.

Favoritplatsen; uteplatsen

Temperaturen

Libanesmiddag och utsikt över floden i Ras Al Khaimah

Ankomsten till Dubai

Veera försöker springa i badboll. Publiken bara växte för varje sekund! Utanför shoppingcentret Manar Mall I RAK.

Tjusiga killar ur publiken...

Kvällsnjuuuut

Poolliv vid hotellet

Sightseeingbussen i Dubai. 3 timmar fullkomlig njutning och ÅÅÅH-rop!

Kvällsdopp i solnedgången

I Dubais äldre soukkvarter, Vi åkte taxibåt mellan soukerna

Hotellobbyn, galna ungar och en ny handväska;)

Khat Springs. Heta källor, bra för ond nacke!

Utanför källorna

Underbara vyer kring Khata Springs

Har aldrig tyckt om getter, men nu vill jag ha en i koppel hemma!

Uteplatsen på hotellet och en vacker flicka;)

Fina ord vid lekplatsen i RAK

3 kommentarer:

mia sa...

Åh, vad ni verkar ha haft det skönt. Härligt!
Ni får berätta mer på lördag, för ni kommer väl på middag då *ler*
Själv har jag roat mig med att sterilisera mig medans du var i utlandet och hade det skönt.

Anne sa...

Japp vi kommer.
TId?

jaha, så var det gjort då?
känns bra?

mia sa...

Ska vi säga runt 17:30 tiden?

Ja, det känns fantastiskt skönt :))
Gick riktigt bra, inga smärtor efter alls. Enda tråkiga är att jag inte får träna på 14 dagar. Men vad är 14 dagar i ens liv?