16 november 2010

Inte ont idag

Ni vet ju att jag haft ont i nacken from hell sen mars månad!
Idag är den första dagen som jag inte har smärta i nacken och huvudet när jag rör mig!!!
Sista dagen på semestern tog jag en rygg och nackmassage på morgonen och sen badade vi i heta källor, och så köpte jag en smärtsalva på apoteket där.
Den här kombinationen visade sig vara vinnande! Huvudet rullar som på en uggla nu!
Okej, kanske bara tillfälligt men dt är så skönt att få vila från värken en dag!
Jag har ju testat kiropraktor, massage, akupunktur, akupressur, ultraljud...inget har gett effekt.
Men NU.
Åh gud, om jag fick slippa smärtan nu..
Lär väl spricka så fort jag börjar spinna igen och spänna nacken och halsen...spinning är ju INTE bra för onda och stela nackar,
Nu blir det potatismos och korv.

Inga kommentarer: