7 november 2010

Namnlös

5 kommentarer:

mia sa...

Önskar er en underbar resa.

Anne sa...

Jag kan inte g;ra il'gg med datorn h'r, allt st[r p[ arabiska, s[ jag skriver h'r tillsvidare

allt bra h'r...varmt o sk;nt, ni som 'r v'nner med mig p[ facebook kommer nog se mer uppdateringar d'r...vi badar o 'ter gott, har varit p[ marknader, veera k;pte vita boots med luddigt foder<)))

Anne sa...

Jag kan inte g;ra il'gg med datorn h'r, allt st[r p[ arabiska, s[ jag skriver h'r tillsvidare

allt bra h'r...varmt o sk;nt, ni som 'r v'nner med mig p[ facebook kommer nog se mer uppdateringar d'r...vi badar o 'ter gott, har varit p[ marknader, veera k;pte vita boots med luddigt foder<)))

Anne sa...

Jag kan inte g;ra il'gg med datorn h'r, allt st[r p[ arabiska, s[ jag skriver h'r tillsvidare

allt bra h'r...varmt o sk;nt, ni som 'r v'nner med mig p[ facebook kommer nog se mer uppdateringar d'r...vi badar o 'ter gott, har varit p[ marknader, veera k;pte vita boots med luddigt foder<)))

mia sa...

Här är snöstorm, så njut av värmen säger jag bara.