2 november 2010

Rejäl vurpa

Veera ramlade just med sin cykel ganska illa, gjorde nån slags volt o hamnade på rygg med cykelhelvetet över sig.
Det första jag alltid tänker på när hon ramlar med cykeln är en artikel jag läste för nåt år sen om en flicka som dog efter att ha ramlat med cykeln, på en skogsstig!!!! men styret slog så illa att hennes lever spräcktes osv osv
Det är alltid min första tanke, alltid.
Nu såg jag märket från styret långt ner på magen och tänkte, inga vitala organ CHECK, bara tarmar...
Men vaffaan, cykeljäveln är helt skranglig, stänkskärmen var lös och veera kom åt den så hjulet stannade.
Nu åker vi och köper en ny cykel till henne med, på Cykelringen. Check check och byebyte träning.
Älskade flicka.
Jävla stänkskärm
Ja, jag är ordentligt skärrad!!!

Inga kommentarer: