3 november 2010

Bod Pod

 Jag började dagen med att åka till Paulúns Näringscenter i stan, för att sitta i en Bod Pod och mäta fettprocenten i kroppen. Allt ska kläs av, från tuggummi till örhängen, utom underkläderna.
Sen sitter man där och andas normalt och rör sig så lite som möjligt, fast man håller andan hela tiden eftersom man tror att man rör sig för mycket om man andas. Och då ser man så här fjantig ut.
Jag hade 28,9 % fett idag,(vid 30 procent går gränsen till osund) en procent mindre än för några månader sen när jag mätte. Känns bra att det går åt rätt håll- jag har fortfarande några procent att bli av med om jag ska vara helt sund;)

Och appropå sund: sen gick mamma och jag och åt lunch på Vapiano, pastapastapasta med salami, vitlök och chili. MUMS!
Sen hukade vi oss runt i snålregnet genom Östermalm och upp till Gallerian och sen till Åhléns där vi fikade kaffe och jordgubbsbakelser och snackade skit.
Mamma letade efter ännu en handväska men hittade ingen, så jag lovade att köpa en åt henne i Dubai.
Dubai, Dubai, Dubai, det mesta som snurrar i min skalle just nu är Dubai....Stå ut med mig, snälla;)

Inga kommentarer: