16 december 2010

Stardolls och EMD

Sajten Stardolls firade 5 år igår och det firades på Brunogallerian på Söder. Linda Skugge och henns prbyrå Skugge & co stod för det fina kalaset. EMD spelade tre låtar och jag stod förstås längst fram och diggade. Nån snubbe brevid mig sa att det här är ju bra. "ja, jag skulle ta vem som helst av dem" svarade jag och gav snubben tefatsögon och ett nervöst skratt. Efter spelningen var jag snabbt på killarna för en gruppbild...

EMD in action. Danny hade tyvärr dolt sitt fina hår med en ful keps.

Kepsen ser ni här

Inget vatten här inte. Jag drack inte heller en droppe vatten på hela kvällen.

Ögonkontakt;)) Jag pratade lite extra med Mattias och hoppas på en intervju snart på tu man hand...
En mycket lyckad kväll. Goodiebagsen var som utlovat sprängfyllda med godsaker, tidningar, smink, nagellack mm mm
Tack Linda för en suverän afton.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Spelar ingen roll om han har en ful keps på sej eller inte. Danny är enligt mej ändå snyggast. Sån jäkla fräsch kille! Skitsnygg i keps också förresten.

Marie Söderberg sa...

avundsjuk jag e sååå avundsjuk...;))

oumberligating sa...

Tjena Anne! Oumberlige Peter här Pockethexans man och assistent!
Du är lycklig du som slapp dricka vatten, jag fick nöja mig med att dricka den där "drycken" som landserades samtidigt!
I vilket fall som helst så lovade jag att maila bilden jag tog på dig och din kompis, fast du har ju redan visat en identiskt bild i princip på din blogg!
Lilla Frun dvs www.pockethexorna.blogspot.com har redan stulit bilden, så du kan se den där!
Du är blygsam när jag sa att jag borde "känt igen" dig första gången jag träffade dig!
Du är ju en duktig skribent och journalist, trevlig blogg också!

Gillar du grabbar? Har kört lite "kalenderkillar" som lucköppning på min blogg ett tag nu, helt plötsligt så ökade min besöksstatestik med 150% procent...hm...intressant....samtidigt som några andra läsare tog bort sig som följare.....ja, man kan inte göra alla i livet nöjda inte! (ler)
Fast sådana detaljer skiter jag i....
Ha det Bäst i vilket fall som helst...vi ses i Något vimmel någonstans.....
Kram ifrån Oumberlige Peter!

oumberligating sa...

PS: Det var oundvikligt....du fick en kommentar under fit...."körsbärsblommorna"....(ler)..oundvikligt att inte skriva en rad...........

Finskt namn......blir det sådana där goda rotfruktslådor på Julbordet då?

Pockethexan sa...

Åh den bilden fick inte jag, bli fotad med EMD!!!!
Jag ska hålla mig ännu närmare dig nästa gång för nu fick jag ju nöja mig med Thore....

Kramis!
<;D