18 januari 2011

Update

Ååå jag hinner inte ens blogga längre. Jag är inne i en jobbafas och skriver och letar jobb och skriver lite till och gör intervjuer, säljer in jobb. Flow kan man kalla det. Eller flow på mitt sätt...smiter iväg och tränar också lite titt som tätt.
Funderar på att byta från blogger till word press, nån dag när jag har tid att lära mig...
Nån som läser här som W.
Word Pressbloggar, och vill dela med sig av erfarenheter???

Idag har mitt roliga jobb lett mig till Cross Fit Nordica där jag fick mycket bra tips på både knä-och nackträning. Jag ska lägga upp några bilder tänkte jag, för jag antar att flera än jag har dessa problem.
Och så ska jag lägga upp Året i Bilder- det har jag väl sagt typ sen nyårsafton???
Men jag lever.
Och stundtals känner jag lycka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag bloggar på WP se'n -08 (?) & trivs jättebra! Lätt att mobil & mailblogga, superbra statistik & suveränt spamfilter!