23 januari 2009

Nu har det gått åt helskotta med allt

Jag har en sockerkaka i ugnen.
Hör ni; JAG HAR EN SOCKERKAKA I UGNEN!
Vad är det som händer med mig?
Jag tänker på fredagsmys redan på morgonen?
Funderar om det skulle kunna vara, rent teoretiskt alltså, möjligt att spara halva sockerkakan till i kväll. Till Veera och Tobias.
Om Vinnie och jag äter bara halva nu. Sen lägger undan kakan. Ställer den längst in i ett skåp. Eller i gömmagott-skåpet där ovanför kylen?
Eller på Veeras rum. Eller i hattlådan på garderoben.

Den här dagen kan bli en utmaning.
Så spännande.
Jag lovar er, jag behöver utmaningar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

JAg är likadan idag, funderar på att starta fredagsmys nu redan med en skål smågodis brevid datorn :)
Men det sitter en liten viktväktarjävul på min ena axel och vrålar i mitt öra!

Anne sa...

Hahaaa, den jävulen tog jag livet av för länge sen!

Anonym sa...

Fredagsmys är ett måste. Efter första veckan på Högskolan är jag glad för att jag ens lever. Ikväll väntar middag, min humanskost favvo, stuvade makkisar och falukorv, och sedan bio. Stora påsen med lösgodis har redan inhandlats, av moi, på Hemköp(de har det gottigaste godiset!). Och, jag har redan ätit tre godisar. Ha en mysig kväll!