31 mars 2011

Jobb i mars

I senaste Må bra kan ni läsa om prästen Heléne som älskar att springa. Jag söker alltid kvinnor som sportar och mår bra. Kvinnor som blivit friska från nånting, gått ner i vikt, fått en ny insikt mm till olika typer av artiklar om hälsa och träning. Så hör av er om ni har en story att berätta så kanske jag skriver om den!

I amelia Kropp & Skönhet kan ni läsa om mitt test av Megason fettreducering, med ultaljudsteknik...

I nya GI& hälsa finns min artikel om Mia som gick från den här jättebyxan till den nya, betydligt mindre kjolen till hon bär till höger...en otrolig resa! Och vilken härlig kvinna! Läs och njut!!!

1 kommentar:

Lev Ditt Liv - Mia Ånemyr sa...

http://www.levdittliv.se/2011/03/reportage.html

Här är länken från mitt Blogg inlägg..Återigen TACK för det härliga reportaget du gjort om mig...Kram Mia