24 juli 2010

Liljevalchs var en STOR hit


Utställningen "Eljest" var fantastiskt bra på Liljevalchs. Pågår till mitten av augusti nånting så gå och se! Massor av täljda trätyper och roliga djurstatyer mm mm. barnen älskade det och Vinnies klara nyfunna konstintressestämma ekade längs alla väggar och jag väste om SMÅ BOKSTÄVER lite då och då. Mest för syns skull, inte för att jag egentligen brydde mig;)
Men gå och se om ni har barn eller bara gillar lite annorlunda konst som väcker känslor.

Och konstbutiken på Liljevalchs var liten med naggande god. De här söta örhängerna fick följa med hem, till ljudet av sura barnröster som skrek OM DU FÅR KÖPA SÅ SKA VI OCKSÅ FÅ KÖPA, BLABLABLAAAA!

PS. Bonnig som jag är här ute med träskorna fulla med hästskit; det var första gången jag var på Liljevalchs. Men inte den sista. Det är säkert.

1 kommentar:

Suzan sa...

åh vilka söta örhängen!! avis!