10 mars 2009

Som tuggummi i hjärnan


Melodifestivalens bästa refräng! Ljuuuvligt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tjejerna på jobbet tror att denna låt vinner.

Det tror inte jag.

Anonym sa...

Inte jag heller

Madde (maddepladder) sa...

Det va första gången jag hörde låten nu och den va verkligen inte i min smak men det skulle ju iaf va roligare att skicka tre killar till eurovisonen än en ensam tjej som vi typ alltid gör.

Å andra sidan gillade jag ju Sarahs låt... :)

Anne sa...

Nä, killarna är för taffliga för att vinna, men LÅTEN skulle kunna vinna! Får de till en scenshow som håller så varför inte. Tror stenhårt på den här låten!
Det blir en tuff kamp i Globen, det är en sak som är säker.
Men hur kommer det sig att vi är så in i helsike engagerade i Melodifestivalen? Det är så fascinerande! Det kan inte vara många länder där folk tar det på så stort allvar som vi!